Maatschappelijke stage

Bij Scouting de Veste kun je ook een Maatschappelijke Stage lopen.
Er zijn verschillende plekken (speltakken) waar je mee kunt lopen.

Welpen, Scouts in ieder geval, Sherro's, Bestuur of Greppeltocht zouden in overleg eventueel ook nog kunnen.

Wat houden deze plekken allemaal in?

Welpen: hierbij help je met het leidinggeven aan kinderen in de leeftijd van 7-11 jaar.
Scouts: hierbij help je met het leidinggeven aan kinderen in de leeftijd van 11-15 jaar.

Voor informatie over de verschillende speltakken kun je op de site kijken bij de pagina's van de speltakken zelf.

Sherro's: de leeftijd van deze groep hier is 15-18 jaar, wat je hier eventueel kunt doen gaat in overleg met de sherro-begeleiding.
Bestuur: wat je hier eventueel kunt doen gaat in overleg met de groepsbegeleider.
Greppeltocht: dit is een jaarlijkse tocht die onze groep organiseert voor de hele regio, wat je hier eventueel kunt doen gaat in overleg met de Greppeltocht-commissie.

Heb je interesse in een maatschappelijke stage bij Scouting de Veste, dan kun je contact opnemen met de groepsbegeleider, Gerben Aalberts, via het contactformulier.

Hopelijk tot ziens bij Scouting de Veste!