Stroopwafels voor het nieuwe clubgebouw van Scouting de Veste

Aanstaande zaterdag 15 maart gaan de scouts van Scouting de Veste in Hasselt de deuren langs met overheerlijke stroopwafels. Dit jaar gaat de opbrengt naar de nieuwbouw van het clubgebouw van de scouts.

Iedereen die de afgelopen week langs het scoutingterrein aan de Sikkel is gekomen heeft het gezien. Het scoutinggebouw is gesloopt en de grond ligt er kaal bij. Nu is het wachten op het plaatsen van het nieuwe clubgebouw. Om dit mede te financieren gaan de scouts aanstaande zaterdag huis-aan-huis met de inmiddels traditionele stroopwafelverkoop. De stroopwafels worden vers gebakken waardoor ze erg lekker zijn.

De verkopende scouts zijn allemaal herkenbaar aan hun scoutinguniform en/of blauw-rode scoutingdas.