Open Kampioenschap Stormbaanlopen Hasselt op 30 aprilDSC02870

Scouting De Veste uit Hasselt organiseert op Koninginnedag 2013 de Open Kampioenschap Stormbaanlopen in Hasselt. Een evenement voor kinderen uit groep 3 t/m 8, gericht op behendigheid, avontuurlijkheid, uitdaging en plezier.

Het Kampioenschap vindt plaats om 12.30 uur aan De Kaai in Hasselt en zal worden begeleid door leden van Scouting De Veste. Op deze ludieke wijze wil de Scoutinggroep uit Hasselt de jeugd uit gemeente Zwartewaterland kennis laten maken met Scoutingactiviteiten zoals sporten, renspelen, gezelschapsspelen en survival. Naast de stormbaan komt tevens een kampvuur voor het bakken van eigen broodjes.

Kinderen die zich hebben opgegeven kunnen zich op 30 april melden om 12.15 uur aan De Kaai in Hasselt. Daar zullen zij door Scoutingleden naar leeftijd in groepen worden verdeeld, om na het startschot de baan op te gaan. Degene die met de snelste tijd finisht en de bel weet te luiden heeft gewonnen.